reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mišo Palko

Mišo Palko

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aj nie som, som verny aj neverny, poet a spisovatel, dokonaly svojou nedokonalostou.... Zoznam autorových rubrík:  Môj (iný) pohľad na svetČo sa mi prihodiloSúkromnéNezaradené

reklama

Čo sa mi prihodilo

Z nepríjemných dní som vyrástol

Mišo Palko

Z nepríjemných dní som vyrástol

Moja posledná historka o prvom milovaní vás mnohých celkom pobavila. Ono pobavila aj mňa, ale až o pekných pár rokov neskôr.

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 359x
  • 0
Ja a moje „poprvé“

Mišo Palko

Ja a moje „poprvé“

Tak vraví sa, že prvý krát je len raz za život a ono to asi nakoniec bude aj pravda. Po desaťročí si stále pamätám na jej usmievavý pohľad a vyzývavý výstrih, úsmevy a dotyky. Včera to bolo desať rokov, čo už nie som panic... a pamätám si to nielen preto, že to bolo prvý krát.

  • 17. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu