reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mišo Palko

Mišo Palko

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aj nie som, som verny aj neverny, poet a spisovatel, dokonaly svojou nedokonalostou.... Zoznam autorových rubrík:  Môj (iný) pohľad na svetČo sa mi prihodiloSúkromnéNezaradené

reklama

Môj (iný) pohľad na svet

Stop nedosiahnutým orgazmom!!!!

Mišo Palko

Stop nedosiahnutým orgazmom!!!!

Slečny, už ste unavené z nepodarených pokusov o orgazmus? Nezúfajte! Prinášam 100% riešenie.... môžete reklamovať :)

  • 12. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 294x
  • 22
Čo je to s nami alebo prečo ženy predstierajú orgazmus

Mišo Palko

Čo je to s nami alebo prečo ženy predstierajú orgazmus

V poslednom čase som sa dosť veľa zamýšľal nad touto záhadou. Myslím, že pre každého muža je to tak trochu prechádzka po prehratom území, keď zistí, že jeho milovaná partnerka všetku tú rozkoš, vášeň a ozajstné „precitnutie“ do sveta orgazmu iba predstierala.

  • 8. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 225x
  • 44
Interrupcia a iné uhly pohľadov...

Mišo Palko

Interrupcia a iné uhly pohľadov...

Koniec kapitalizmu priniesol mnohé otvorené a skvelé možnosti, po ktorých len slintáme, aby sme ich mohli využiť, ale priniesol aj čosi horšie- možnosť voľby, ba nie možnosť, skôr nutnosť voľby, odrazu nám nikto nekáže, čo je dobré a čo nie, zrazu nám nikto nezakazuje... odrazu sme to len my a náš zdravý rozum, ktorý nie všetci dokážeme poriadne využiť.

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 446x
  • 94
reklama
SkryťZatvoriť reklamu